Fotona

Fick gjort nästan allt som jag skulle under gårdagen men det lilla som blev över får vi ta idag! Fick dock en hemsk migrän igår kväll som har hållt i  sig halva natten. Första gången det har påverkat min sömn =(

Nickolaj var hemma hos oss igår kväll och skulle hjälpa mig fixa det sista på hemsidan, kan ju vara på tiden då den skulle varit färdig för ett år sen men jag har velat lite. Blev dock lite ledsen när jag insåg att massor av mina bilder var borta! Alla brudbuketter som jag gjort i sommar. Bröllopsmässan...ja allat som var viktigt i princip! Hoppas så att det går att hacka fram de bilderna på något sätt!
Middagen igår bestod av varma mackor, så jävla gott! Har inte ätit det på år och dar känns det som. Vet dock inte vad jag ska äta idag??
Blir en sen dag då vi har kurs efter jobb idag, ska göra dörrkransar. Ska bli roligt!

Måste säga att jag äre så nöjd med butiken!!! Så fint, jag kan lova att har man ingen julstämning så får man det...måste komma och titta Kristina!!!!!

Nä får ta mig i kragen och börja jobba!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

o härligt me julstämning!! älskar det! göra dörrkransar så skoj =) älskar att jul pyssla!

2009-11-25 @ 10:24:45
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med gumman! Har blivit väldigt fint hos er =)

2009-11-26 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0