Fridag

Ledig idag ilket är väldigt skönt eftersom vi har jobbat hela helgen. Har varit en rolig helg att jobba då det har börjat att ta fart igen men gud så trött jag var igår!!! Var på 25-års fest hos Micke i lördags och var inte i säng förens vid 4 så när jag gick till jobb halv 8 var jag inte i mitt esse! Men jag mådde som jag förtjänade så det var bara att bita ihop!

Blev en lyckad fest tycker jag, Gamla vänner, dricka, mat och massa dansande=)
hade kul ända tills någon började prata med mig angående Mange. Jag och B hade en diskussion på natten vilket var rätt så skönt. Känns som att vi förstår varann bättre nu...hoppas bara att det håller i sig!

Blev en väldigt lugn dag igår när jag kom hem. Lagade god middag till familjen, tände lite ljus och mös. B blev glad för sin pressent =)

Idag ska jag träffa Annika och Liam. De är påväg hit nu och sen dycker nog Ebba och hennes mamma också in=)
Blir en lugn och skön dag, en runda ner i byn kanske??
Har faktiskt varit lide duktig och dammat av huset imorse, med andra ord så har jag gjort allt jag behöver idag..hahaha.

Vad ska man laga till middag idag då?? Blir nog hemmalagad mos och köttbullar...tror jag!

Vi har gjort planer nu inför nyår! Bli hemma hos Micke, Lillen och Ebba, vi 4, Jonas och min syster och hennes familj hoppas jag. Kommer att bli super mysigt!!!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba

det blev nästan en mysig dag igår=)

2009-11-10 @ 08:20:27
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0