Gråa dagar

Har börjat med ett underligt fenomen. Vaknar runt 6 varje morgon fast kl inte ringer förens halv 7. Vad är det för fel på mig, inre stress kanske?? I vilket fall som så är det drygt. Behöver ju min skönhetssömn=)

Denna dagen är så grå och tråkig!! För att inte prata om kall. Man märker verkligen på kunderna att de håller sig inne så mycker det bara går.
Fick en hel pall med varor idag som inte skulle komma förens nästa vecka så nu är hela arbetsrummet belamrat med lådor. Hoppas bara att allt är helt eftersom han välte hela pallen när han skulle köra av den från lastbilen!!!!! Ni skulle set mitt ansiktsuttryck, måste varit väldigt kul =)

Norah har varit och blivit vaccinerad nu på eftermiddagen. Hoppas att hon håller sig frisk nu, hon blir aldrig dålig så bara för det blir hon väll det av sprutan. Hon hade iaf varit jätteduktig, men det är hon alltid min stora tös!

Bli ut och gå med frugan efter jobb och sen hem och laga spagetti och köttfärssås så barnen har det till middag imorgon. Usch var inte bar att tänka på mat, är så grymt hungrig!!!

Är så nöjd med vad mannen ska få i present men kan inte skriva det förens på torsdag då han läser min blogg!!!


Hade varit en perfekt dag för ett possitivt besked =)


Om man skulle ta och jobba lite till.....


Fick precis ett possitivt besked även om det kanske inte var det jag mena att jag ville ha... Killen som har rånat butiken är fast och har erkännt brottet=) Lite rättvisa finns kanske trots allt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vaknar tidigare för att vi ställt om klockan!!!

:-)

2009-11-04 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0