Har bestämt mig.

Helgen bara flyger förbi. Igår kom som sagt Annika med följe hit, var mysigt att träffa alla 3. Vi spelade TP tjejer mot killar som vanligt så fick B alla de lätta frågorna och de vann!!!  Men vi tar igen det nästa gång=)
Då var det söndag igen men denna gången blir helgen lite längre då jag är ledig imorgon =)


Skrev i mitt inlägg igår ang B och våra barn. Jag har nått den punkten nu då jag känner att det måste bli en ändraing om vi ska finnas kvar i varandras liv. Jag är inte människan som går att manipulera eller som gör något som jag inte vill. Det ska bli ändring nu, jag vill ha mina barn hos mig så ofta jag kan och om du inte vill det så vet  du var dörren är. Hoppas givetvis att du ändrar på dig för jag vet att du inte vill leva utan mig och jag vill igentligen inte leva utan dig men mina barn kommer först.


Vi ska som sagt till stan jag, diktatorn och våra hulliganer =) Norah får följa med imorgon då hon inte ska till skolan men Kian blir det dagis för. Ska nog bli riktigt skönt för honom då han inte var där på hela förra veckan. Han är fortfarande hostig men inte alls som innan nu låter det som normal hosta. Norah har däremot fått Kians räliga hosta nu. Stackare, har hon feber imorgon så bokar vi en tid. Norah är aldrig sjuk....har inte vatt på typ 1 år så när hon blir kass, då blir hon riktigt kass.
Ska i vilket fall som bli skönt att komma iväg en runda, tror att vi behöver att prata av oss båda två!?

Har precis ätit middag nu. Blev korv stroganoff och ris och imorgon blir det kycklingfile med curry. Skönt att ha det fixat och klart i förväg=)

Hoppas att det blir en riktigt rolig arbetsvecka med mycket folk. Är ju fars dag på söndag också, barnen fick förra året följa med ner på Mia och Nettas och själv välja ut vad de ville ge honom så jag undrar om jag inte ska låte dem välja själv i år igen??

Hoppas att ni har en skön söndags kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba

Hej min älskade vän=) Det är din vän diktatorn som skriver=)

Söndagen blev väl okej ändå, ska se filen UP=)

Berättar i mogon vad som har hänt!

Älskar dig puss puss

2009-11-01 @ 17:32:32
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: annika

vi vinner nästa gång :P

2009-11-02 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0