helg

Vår dator är isönder igen så jag har inte kunnat skriva på ett litet tag men förhoppningsvis så fungerar den ikväll igen=) Nicko kommer hem till oss och ska fixa samt hjälpa mig att få till det sista på vår hemsida!!!

Helgen....ja vad hände??
Fredag hade vi bara en mysig hemmakväll med god mat, idol och tända ljus...mysigt!
Lördag jobbade jag på dagen och sen kom Liam till oss, skulle passa honom över natten. Micke och Ebba kom förbi och lekte med oss en runda vilket var väldigt trevligt. Sen var det läggdax för lilleman.
Söndagen bestod av väckning kl 7 då Liam ville ha välling. Sen bar det av till Ikea för lite inhandling av värmeljus och batterier till butiken. Annika och Tobbe kom och hämtade busfröet vid 6 tiden sen vár det soffan som kallade!

Måndagen var även den en dag som blev full av aktiviteter. Skulle igentligen vara ledig men jag och mamma skulle fixa lite småsaker som resulterade i att jag var hemma halv 6. Vi var i Hbg och tittade på blommor, Burlöv center och fixa lite saker till mamma. Hittade även julklapp till min svärmor. Oxie och hämtade grejor och tillbaka till affären. Var helt slut igårkväll!!!

Vaknade imorse och hade jätteont i halsen=( Kan inte bli kass nu.....finns inte tid! 

Kommentarer
Postat av: Chefen ;-)

Nu är jag lite avundsjuk p er att ni har en så fin butik som Blomsterrum, nu kommer ju den roliga tiden, med allt det mysiga juliga och såå klart den härliga stressen som är jobbig men samtidigt kul!!!

Nä vi får inte hoppas att du blir sjuk nu eller någon utav er, utan hoppas ni får en underbar jul i affären med massor av glada kunder och julstämning!!!

Puss o kram Luv u <3

2009-11-24 @ 08:38:54
Postat av: Anonym

Tack för blommorna=) Dom är superfina men jag glömde två fönster, haha kommer ner i morgon eller på torsdag=) Puss min ängel

2009-11-24 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0