Helg

Min älskade man fyllde år igår. Äntligen kunde han få sin present.....han fick en ny tattuering av mig och barnen. Han blev jätteglad, var det bästa han kunde få sa han=) Känns bra när man lyckas!!

Då var det fredag idag...god middag, idol och mys=)
Undrar vad det blir för tema denna gången?? Hoppas faktiskt på ballader....

Imorgon är det jobb och sen bär det av till Micke och hans 25 års fest med Bettan och Daniel.

Söndag blir det jobb då det är farsdag. Sen blir det väll en god middag här hemma kan jag kanske tänka mig.


Fasar dock lite inför festen. Ska inte dricka så mycket då jag ska upp och jobba men varje gång jag dricker så någon gång under kvällen brister det och tårarna bara väller fram. Jag kan verkligen inte hjälpa det, hatar att gråta men det bara kommer. Saknade och känslorna kommer väll fram tydligare då??

Ska vara ledig på måndag eller iaf halva måndag, vad ska man hitt på då??

Kommentarer
Postat av: annika

du kan ju komma hit =)

2009-11-06 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0