Hemmakväll

Fredag var en riktigt rolig dag på jobb! Hade masor att göra, var länge sedan det var så kul=)
Kvällen bestod av Idol och god mat. Blev dock inte så mycket myskäll då B hade ont i magen och vi smågnabbade hela tiden! Tråkigt men vissa dagar är det så.

Jobb idag var inte riktigt lika roligt. Kände mig så besviken, ledsen och arg.....yvärr kan jag inte skriva varför här men det känns mycket bättre nu iaf!
Benny är på Emilias maskerad fest ikväll utklädd till Bond. Riktigt stilig är han min man=) Skulle dit tillsammans men har som sagt inte hunnit fixa kläder och så är det ju jobb imorgon. Men det känns helt ok, kan vara skönt att vara helt själv hemma och bara slappa en kväll....händer ju inte så ofta!
Hoppas dock på riktigt många roliga foton!!!!!

Lillen ringde precis och ville ha med mig till Törringe är jättesugen på att få gå ut och festa, dansa men inte idag! Får ta det en dag snart gumman =)
Sen är ju mamma, mormor och moster också där ute så man hade väll inte kunnat släppa helt loss!

Imorgon är det skylltsöndag, ska bli mysigt! Hoppas att det kommer mycket folk ochatt et blir uppskattat!
Jag, mamma och Annika ska jobba. Lillan ska servera glögg och Bengt är tomte som delar ut godis till barnen. Vi har ett stort tält ute på gatan där vi har bänkar med glögg och andra delen av tälten har vi kransar, julpynt mm. Kommer även ha massor av julmusik!! Har ni inget för er så titta gärna förbi =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0