Julpynta.....

Gud vad jag var trött imorse. Ville inte gå upp och ändå så somnade jag 8 igår kväll! Måste börja ta vitaminer hahaha.

Norah har varit hemma hos AG idag då hon har ont i armen efter sprutan igår, stackare! Men hon har inte fått feber eller något sådant så hon har klarat sig rätt så lindrigt.

Dagen på jobb har gått jättefort.
Jessica kom och fikade med mig här på jobb imorse. Mysigt då vi inte träffats på länge. Gottegrisarna åket till Thiland nu...men jag är INTE avundsjuk =)
Sen har allt bara gått fort. Har gjort begravnings arrangemang till imorgon och och packat upp lite krukor sen var kl 5...var tog dagen vägen??
Jag känner så för att ta fram allt det nya och julpynta hela butiken men det är kanske lite tidigt??? Har iaf fått in Amaryllis i både snitt och kruka nu så man känner att julen är på väg!

Hittade en julklapp till min mamma idag=) Tror att det blir perfekt till henne! Hoppas bara att hon också tycker det.

Då fyller min älskade man år imorgon....längtar så tills han får sin present...ska bli kul att höra reaktionen=)
Är ju dock inte hemma eftersom det är långdag imorgon men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0