Lovley

Dagen har bara flugit förbi. Har haft massor att göra på jobb men nu är butiken jul klar och fin=) Är så mysigt med julen...älskar julen!
Ska lägga upp bilderna till helgen på skyltningen.
Tyvärr är jag ju ensam om det här hemma men jag kämpar för att mina barn ska få julstämmning och jultraditioner. Kan iofs förstå när man inte är uppväxt med jultraditioner men då kan man vara en bättre förälder själv och göra något fint för sina barn ju=)
Har faktiskt planerat in en julbaks dag i år då hela familjen ska göra det tillsammans...kan bli mysigt!

Hoppas verkligen att allt löser sig nu jag kämpar hela tiden men ibland känns det som att jag bara trampar vatten och inte kommer någonstans!!!!!! Jag vill ju så gärna detta, ska man bara släppa sina drömmar??

Min diet har det inte gått så bra med den senaste veckan )= Har inte funkat med verken maten eller träningen men jag ska nog hitta energin snart igen ska ni se! Måste ta oss i kragen frugan lilla=)

Jag vill göra något roligt...är lite trött på vardagen men samtidigt så vet jag inte vad det roliga skulle vara??? men jag vill träffa mina vänner oftare....var ska man få tiden ifrån??

För första gången på länge så känner jag mig tom på känslor. Har haft så mycket ilska och sorg inom mig som jag äntligen känner att jag har fått ut. Känns så skönt!!! Måste kanske lätta på trycket lite oftare=)

Imorgon är vi två hela dagen på jobb...skönt, blir inte lika stressigt. Men det blir en lång dag som vanligt på torsdagar! Hoppas dock att denna stormen är över till dess och innan morgonen så att barnen inte får det så jobbigt när vi ska till skola och dagis. Mina underbara änglar....


Kommentarer
Postat av: Milla

Du skulle bara våga släppa dina drömmar ! Även om det är jobbigt så tar du ju vara på den bästa tiden med familjen eller hur?!

Hoppas jag inte missuppfatta ditt inlägg?!



Älskar dig



Puss

2009-11-18 @ 22:02:10
Postat av: Milla

Nä inte tomten men barnens mormor ..

2009-11-19 @ 12:58:55
Postat av: emelie och ebba

Jag saknar dig vännen.....

Du är underbar och en helt fantastisk människa.

Vi finner tiden för vänskap, oroa dig inte. Om inget annat så har vi våra telefoner och små promenader!

Älskar dig

2009-11-21 @ 10:57:55
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0