Mycket som snurrar

Torsdag vilket innebär långdag. Förutom att vi ska hämta snitt ikväll så ska vi även ha kundkväll. Får se om det dyker upp någon?? Är iaf öppet mellan 19.30-21.00 hade varit kul om ni tittade förbi=)
Imorgon ska vi göra dörrkransar till julen och på söndag ska vi julskylta=) Älskar julen!!!!!!!!

Var hos frissan igår=) Känns så skönt när det är helt ny vid gjort. Älskar den känslan.
Dom är grymt duktiga inne på Svedala Håratelje!!! Jag går själv till Anna men de andra tjejerna är också bra.

Denna helgen blir lugn för vår del. Myskväll på fredag och middag me Linda på lördag.

Har så mycket jag går och spänner mig för nu. Fasar inför måndag mitt sinnestilstånd kommer nog inte att vara så bra! Hur ska man kunna bearbeta något som man inte förstår och inte vill släppa??
Har så mycket som har hänt med mormor. Vet inte var jag ska börja eller sluta, men det känns inte riktigt som att det kommer att sluta bra! Hon har fått mer Cancer och den hon har haft har kommit tillbaka. Får berätta om det en annan dag orkar inte skriva om det nu.

Mina små gryn hade sånguppvisning för mig igårkväll. Dom är ju så söta att man bara smälter!

Ha en superdag, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0