presenter

Har spenderat dagen i stan med Lillen, Norah och Ebba. Mysigt när vi flickor kan göra något tillsammans. Fick handlat presenter till Benny och till Tobbe. Benny fyller år på torsdag och Tobbe fyllde år i fredags så han får sin present i efterskott. Tyvärr så är jag inte hemma på torsdag och kan fira min man då jag jobbar 8-22. Hoppas att ni andra kan fira min älskling åt mig=)
Fick även handlat en klänning till mig själv som jag ska ha på lördag. Har inte handlat något till mig själv på evigheter så det kändes lite kul.

Vi ska på 25 års fest på lördag, ska bli kul! Hoppas bara att alla kan hålla sig i skinnet så att inte kvällen blir förstörd!
Sen är det farsdag på söndag så då är det dax för jobb igen. Sen blir det förhoppningsvis en god middag på kvällen.

Fick tillbaka Kians foton idag, de blev jättebra!!! =) Så kul när båda blir toppen på sina bilder.

Jag håller på att bli super snorig...igen!!! Hoppas att det försvinner fort. Norah verkar iaf lite bättre idag. Hon har iaf ännu ingen feber så det är ju bra.

Väntar fortfarande med spänning på beskedet, vill så gärna så jag hoppas att det inte blir ett negativt besked. Är väll jobbigt när man väntar och väntar och så gärna vill något!! Ahhhh

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba

Jag håller tummarna HÅRT=)

2009-11-03 @ 08:24:31
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0