16:de

Fredag den 16. Den 16:de borde inte få lov att vara under en helg för det blir aldrig en bra dag! Den 16:de är en grå, hemsk, sorlig och tråkig dag. Hatar verkligen det datumet. Märkligt hur kroppen kan reagera så starkt på ett datum som den inte borde kunna reagera på. Vet jag själv inte vilket datum det är så kan jag iaf läsa av på min kropp när det närmar sig en 16:de.
Ska åka upp till din grav nu innan vi ska iväg och handla. Skulla ha varit där i förrgår men glömde blommorna i affären så jag gjorde nya imorse. Saknar dig så!

Det är även Bengt och Dianas födelsedag idag så stort grattis till er även om det är fel datum=)

Ingers sista dag idag=( Kommer att sakna henne här men förhoppningsvis så kommer hon snart igen!!

Ska bara hem och bädda ner mig ikväll, känner inte för att göra något!
Imorgon tänkte jag baka med barnen, tycker dom är kul=) Ev att Anna kanske kommer och bakar med oss??
Söndag ska vi till Malmö och köpa skor till barnen, ev Vanningen och sen hem till mamma för att fira Bengt. Så det händer iaf lite denna helgen.

Jag kan inte bara strunta i hur ledsen och sårad jag är. Känner mig verkligen bortkastad och åt sidosatt. Kan inte bara finnas där när det passar dig. Vill du ha mig i ditt liv så får du visa det också!

Älskar dig så mitt hjärta! Är så glad att du finns där och stöttar mig när jag är nere. Vet att mitt humör kan bli lite jobbigt men det är kärlek=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan nog komma och baka mer er :) Ahh hur var det nu med buss och hela köret? Med, att jag inte har något lokalsinne. Men kan du kanske möta mig vid busstationen? Och namnet på hållplatsen? Har ni fortfarande hund? Har för mig att ni lämnade bort den..Oj så många frågor :) Ahh vad skoj det ska bli att träffa dig igen. Kan inte förstå att det snart redan gått ett år, minns det som igår. Vi måste bli bättre på att ses det är en sak som är säker. Puss

2009-10-16 @ 10:00:22
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: anna

då kanske vi ses på vanningen, vi ska me försöka hinna ta oss dit i helgen! =) kram

2009-10-16 @ 11:53:22
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0