Diana

Måste skriva ett litet inlägg där jag förklarar mig lite då människor som inte känner mig tolkar mina texter på det sättet de läser det och vidarbefodrar det till folk som kan bli ledsna och sårade.
Jag är jätteledsen att Diana ska sluta hos oss men vi har haft det lite kämpigt med att både vara vänner och Chef/anställd, kolleger mm. Därför känns det som att på det planet känns det bra att vi inte ska arbeta ihop längre då vår vänskap inte äventyras på det viset. Kommer dock att sakna dig som fan=)
Min blogg är öppen för allmänheten så alla mina vänner kan läsa när de vill, hade jag kännt på något annat vis så hade jag sagt det till personen i fråga!
Jag vet att jag är jättedålig på att uttrycka mig men hädanefter så kanske man ska tänka sig för innan man säger för mycket vissa saker kan såra mer än att göra nytta.....

Fick jag det sagt iaf...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-10-09 @ 12:42:41
Postat av: Anna

Jag vet, inte klokt egentligen. Jag hade gjort allt om jag bara kunde få de senaste 7 åren att försvinna ur mitt huvud. Blä för idioter.

2009-10-09 @ 12:44:26
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0