Gnällig??

Gud så tidigt jag vaknade idag, kl 6?? fattar ingenting! Jaja jag hade iaf inga problem att komma upp till jobb=) Väntar nu på att Ica ska öppna så att jag kan handla lite frukost!!!
Har inga planer för dagen idag, vet att mannen ska kolla på fotboll =( Hatar fotboll!!! Vet dock inte vad jag ska göra, är öppen för förslag=)

Jag och hjärtat hade lite myskväll igår. God middag , tända ljus och så Idol så klart=)
Jag missade vem som åkte ut ur idol igår, somnade.....ovanligt va?? Måste ta mig in på Aftonbladet och kolla upp det genast! Håller dock starkt på Mariette och den blonda taniga killen ( hjärnslpäpp....kommer inte på vad han heter).

Står på jobb nu och tittar på alla saker, jag är så trött på dem!! Ska bli så kul nästa vecka när det kommer nya saker och vi ska göra vid i butiken....jag längtar!!! Har legat och planerat det i mitt huvud när jag inte kunde sova..hahaha jag vet att jag är störd!

Det har hänt något konstigt i min kropp och jag är lite rädd för vad det kan vara.... Jag blir aldrig sjuk och min kropp har aldrig gjort några tecken på att den mår dåligt men de senaste månaderna så blir det bara konstigare och värre hela tiden =(
Jag har utslag och klåda på kroppen, är konstant trött, ingen ork alls, Ingen livsglädje, Värk i min rygg och mina handleder, Halsbränna och konstant hunger eller ingen hunger alls! Yrselattaker och illamående. Det som tillkommit nu som gör mig riktigt orolig är att jag har en strömmande smärta uppifrån mitt nyckelben ner mellan revbenen vilket gör att jag har svårt att andas!!! Fattar verkligen inte vad som är fel??? Har allt detta ett samband eller ska jag bara få all skit nu som jag aldrig har haft?? Har alltid varit en väldigt frisk människa utan krämpor men nu känns det som att allt kommer på en gång. Vill bara må bra! Kan inte någon bara ge mig en diagnos och sen blir jag bra=)

Jag ska iofs inte gnälla då det finns människor som har det så mycket värre! Mormor tillexempel är jättedålig nu. Hon bara sover, har ont och svårt att andas. Vägrar att gå till doktorn och de som känner min mormor vet att man får inte henne till att göra något som hon inte vill!!! Jag hoppas att kommer att klara sig över julen iaf. Mormor älskar julen och jag vill att hon ska få uppleva en sista mysig jul iaf! Vill ju givetvis inte att hon ska försvinna alls men det känns som att hon bara blir värre =(
Är jätteorolig för mamma...vet inte om och hur hon ska kunna klara sittuationen men mormor om och när det händer något!


Usch vad negativt och tråkigt inlägg det blev men man ska ju skriva det man har i huvudet och mitt huvud har väll aldrig varit som det ska...hahaha Jag hoppas iaf att ni får en supermysig lördag!!!!

Kommentarer
Postat av: ............

Du har det inte lätt min älskling!

Men du vet att du har mig och att jag ställer upp för dig och din familj. Vi får hoppas på det bästa med allt helt enkelt. Älskar dig hjärtat!

2009-10-10 @ 11:17:06
Postat av: Carro

De där med nyckelbenen ner mot revbenen känner jag starkt igen! Då hade jag bröstbensinflamation...gör så jäääkla ont!Du får gå till doktorn så de får göra en besiktning på dig med...:)

2009-10-12 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0