Butiken blev rånad.....

Ja och vilken dag det blev igår!! Åkte med Lillen, Ebba och Kian till Burlöv center och shoppade till min son som behövde nya jeans och en sjal. Tog en fika och mös sen åkte vi hem. Hanknappt komma hem förens jag fick ett samtal av Emilia som var helt hysterisk i andra luren och bara skrek att hon hade blivit rånad!!! Fattade först ingenting.
Tog barnen och sprang till bilen. Kom fram till jobb och hittade Emilia som var i upplösningstillstånd!
Där hade kommit in en kille och srkikit att det var ett rån och att hon skulle ge honom pengarna smtidigt som han hade hotat henne med kniv, allt hade gått väldigt fort och som tur var så blev ingen skadad fysiskt. Stackars Emilia, hon är en av de snällaste och godhjärtade människor jag vet. Hon är den sista människa som förtjänar detta.

Men DU dit jävla as!!! Att du går in i MIN butik och gör MIN personal illa Jag hoppas bara för din skull att polisen hittar dig innan vi gör. Dina föräldrar hade inte kunnat identifiera dig och det är ett löfte!!!!

Det har varit full rulle på jobb idag med. Har varit masor med kunder och de som äger de andra butikerna som varit inne och pratat med oss, Tack för all omtanke och stöd!
Har varit en del olika tidningar inne och intervjuat oss, polisen har varit där flera gånger, telefonen ringer hela tiden mm. När jag kom hem var jag helt slut!! Gick och la mig halv 9 och kände mig genom snorig )=

Kian fick sin vaccin spruta idag. Gick bra men han har haft lite ont i armen. Stackare!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen vad är det som händer? Har butiken blivit rånad? Vilka jävla rövhål det finns. Fy fan.

2009-10-21 @ 08:21:53
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Nettan

JA!! Du får köpa sydsvenskan idag, vi är med!!

2009-10-21 @ 09:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0