Lyssna.....

Då var denna dagen snart också slut. Jobbade till 2, handlade och sen till kyrkogården och satte en blomma till min kära vän.
Var meningen att vi skulle hem till Chille och festa idag men jag känner mig inte alls på topp så syrran, Liam och lillebror kommer hit ikväll och ska spela lite spel med oss. Blir alltid så glad inombords av att träffa Liam, kvittar hur ledsen eller nere man är.

Vill göra något roligt med barnen, blir nog bara jag och barnen då B tycket att allting är så jobbigt alltid. (så länge det inte gynnar honom) Men vad kan man hitta på?? Behöver ju inte vara så avancerat men vill göra något tillsammans. Tiden jag har med mina älskade barn är allt för liten. Jobbar hela veckorna och sen har jag en man som tycker att man inte behöver vara pappa på helgerna. Bara för att man börjar jobba 5 varje morgon och går upp tidigt så ska inte barnen straffas för det. Visst kan du behöva sova men du har själv valt dina barn, är det så jobbigt så får man skaffa ett annat jobb eller lära sig att leva med det!!! Är inte meningen att vi ska ha en diskussion varje helg och att jag ska må dåligt för att jag inte får träffa dem. Helgen är till för att man ska få tid som familj och göra något. Så vill du ha din familj så föreslår jag att du börjar att engagera dig!
Vill inte verka elak men då jag inte kan prata med dig måste jag få ut mina åsikter och känslor någonstans.

Vet fortfarande inte vad jag ska köpa i födelsedagspressent???? Fortfarande inte fått några förslag......
Måste komma på något tills på måndag då jag ska in och handla. Jag, Lillen och våra knyten =) Blir lite trångt men finns det hjärterum så finns det skärterum..hihi.

Nä ska slita mig från datorn nu då de kommer vilken minut som helst.
Ha en skön lördagskväll =)


Kommentarer
Postat av: annika

jag tänkte på att det här med present.. hade du inte kunnat fixa en heldag bara ni två o göra något som han verkligen tycker e kul, eller tycker om att göra, det skulle han nog uppskatta väldigt mkt.o sen på kvällen hade du kanske kunnat fixa en överraskningsfest, kalas för honom med era vänner kanske...för festa det gillar han jue alltid =) man behöver jue inte alltid köpaa ngt till dem ;)

2009-11-01 @ 00:14:50
Postat av: Nettan

Ja jo menför det första så jobbar jag ju alltid så när skulle vi kunna göra något?? Sen så hade jag ju fest för onom när han fyllde sist men annars var det ett bra förslag! Får gärna komma med fler!! =)

2009-11-01 @ 09:29:37
Postat av: annika

tänkte att det kanske fanns någon konsert han skulle vilja se eller ngt evenemang eller ngt annat som händer som man köper biljetter till, såfall kanske du kunnat köpa två biljetter till honom till ngt han hade velat gå o se och så en x-tra biljett om han nu vill ta en vän med ...funkar det då?

2009-11-01 @ 10:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0