Okt. 6, 2009

Kom inte på någon rubrik idag......

Har haft en fruktansvärd klåde och massa utslag på hela min kropp sen i lördags, Var hos läkaren igår och fick utskrivet tab mot en allergisk reaktion?? Jag fick ta 12 tabletter igår och ska ta 6 idag, det värst är bara att det fortfarande kliar så jag blir tokig!!!!!! Hjälper inte tablettera idag så får jag gå till doktern imorgon igenför hon sa att hon inte visste vad det var när jag var där.

Såg ni One tree hill i söndags?? Tror lätt att det var det bästa avsnittet genom tiderna!!!!!  Jag grät lätt 5 gånger under avsnittet kan knappt vänta tills nästa söndag=) Privileged är inte dåligt det heller men i love tree hill.
Idag är det House och jag hoppas att det är bättre än förra veckan för jag blev lite besviken på säsongs starten.

Jag och Kian var nere och åt frukost med mamma idag, handla lite och nu är vi hemma och ska mysa lite innan flickorna kommer hem från skolan. Norah skulle ta med sig Olivia hem för att leka idag så det blir nog full show när de kommer=)

Annika och Liam skulle igentligen komma idga men Tobbe har spytt hela morgonen så vi skjuter upp det! Har varit konstant sjuk nu i snart3 veckor och känner att jag måste bli frisk nu!!! Längtar dock så mycket efter dem, Liam har blivit så stor och blir ju så ledsen när jag tänker på hur mycket jag har missat den senaste tiden =(

Diana jobbade sin sista dag i lördags. Jag hörde av mig till henne och sa att hon kunde slippa sin uppsägning om hon ville. Kännde att det var det bästa för att vår vännskap skulle kunna hålla.
Jag har kommit fram till att förutom den depression som jag är inne i och helst bara skjuter bort så är jag slutarbetad! Mår inte särskillt bra alls för tillfället men jag vet inte hur jag ska ta mig ur det?? Jag älskar min butik men just nu måsta jag hitta orken för att hålle den flytande. Känns så jobbigt att det är så mycket på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kanske borde prata med någon? Genom din listade läkare kan du få remiss till kurator eller psykolog.

2009-10-06 @ 12:30:59
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: carro

Jo jag förstår hur du menar, men hur tror du att det blir om du inte tar tag i det?

2009-10-06 @ 20:59:59
Postat av: Anna

Haha nä inte bitter -bara jävligt förbannad =) hahahaha

2009-10-07 @ 09:42:57
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0