Härligt

Vilken kanonhelg det blev ändå=)

Jobbade till 2 i lördags sen åkte jag för att hämta min hulliganer som hade sovit hos AG. Åkte vi hem för att baka kanelbullar, och gissa om vi fick huset fullt då?? Micke, Lillen och Ebba kom. Sen kom Christel, Jerry och Jerry. Jättemysigt=) Samtidigt så kom Annika och Tobbe för att lämna min lilla guldklimp=) Liam skulle sova hos över natten. Han var så go och allting gick superbra...som jag har saknat honom! Barnen älskar att ha honom här.

Idag vaknade i kl 8 av att Liam ville prata=) Vi gick upp gjorde oss i ordning och  körde in till stan för att köpa vinterskor till barnen som de skulle ha på dagis. Sen åkte vi till Vanningen för att bada. Kian och Liam frös jättemycket!!! Måste säga att jag  tycker att det är fruktansvärt dåligtatt barnpolen inte är öppen för allmänheten efter 12 och att de andra polerna är SVIN kalla!!!! Skärpning!
Sen var det dax att dra hemtill mamma och fira Bengt då han har fyllt år. Blev kalops och riktigt god äpplepaj...mums! När vi åkte hem så var barnen helt slut, somnade redan i bilen!

Har haft en helt underbar helg, fast det ändå inte hänt något särskillt men det gör ycket att ha nära och kära omkring sig!

Är ledig imorgon och gissa om jag ska njuta!!! Min nästa lediga dag enligt schema är tredja helgen i januari...hahah vet inte om jag ska skratt eller gråta?? =)

Jag finns här för dig gumman, du måste bara släppa in mig, Älskar dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0