Helgen

Då var man hemma efter en helt underbar helg på Jylland! Alltid skönt att komma hem hur kul och mysigt man än har. Började fredagen med att vi åkte tidigt. Var framme på hotellet vid halv 3 efter ett antal frlkörningar och brott mot alla trafikregler som finns!!!! Att åka bil med min mamma i Dk är alltid en upplevelse=) Vi stack ner och gick en runda på stan, fick köpt ett par jeans och ett par nya stövlar. Där fanns så mycket som jag ville ha! Vilka afärer!!! Måste spara ihop lite till nästa resa för då ska det shoppas kläder. Sen ringde Tove då hon och Peter väntade på hotellet. Samlades på hennes rum för lite drinkar och sen bar det av till resturangen. Så god mat de hade =) Måste tilllägga att Nettan åt SNIGLAR och det var gott! Blev ganka sent men vi var i säng runt midnatt någon gång.

Lördag började med en underbar frukostbuffe=) Sen åkte vi in till Kim Jörgensen för att shoppa saker till butiken inför vår och sommar. Hittade mycket fina saker! Åkte hem till hotelle för att sova lite och sen tillbaka och då började festen! Förfestade på företaget och sen åkte vi till hotellet för att frächa till oss innan vi drog till en pub i stan. Jättemysigt ställe med rätt så bra musik. Måde rätt så dåligt i början av kvällen men kom igång i slutet då jag tvingade i mig en Cosmo=) Va isäng vid 4 tiden och var helt slut.

Söndag var upp halv 9 för att äta frukost, hämta saker på firman och sen bar det av hemåt. Vilken lång resa hem då man inte sovit så mycket och som det blåste! Var knappt så att vi kunde köra över broarna. Tack än en gång Tove för allt du fixat och allt ni bjöd på! De bjöd oss på allt under denna resa. Mat, hotell, resturanger, sprit...rubbet!!! Helt otroligt....hoppas jag att jag mår bättre nästa gång  så att jag kan utnyttja den fria baren..hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0