Idol =)

Vilken lååång dag! Vi får igentligen snittblomor på torsdagskvällar så då brukar vi jobba till 21-22 men igår hade holländarens bil gått isönder så vi fick inget utan det skulle komma idag istället. Vi har gått och väntat hela dagen då det skulle kommit till lunch men kl 4 rinde telefonen och 5 kom blommorna!!!  Har precis kommit in genom dörren och känner mig lite sönderstressad men det var det värt för Idol kan man ju inte missa=) Rock tema ikväll....sweet =)
Tittade av en händels en stund på Singing Bee igår och Dominika var med. HOn gjorde ett ganska kul utlåtande. Idoljuryn ljuger och är överskattade. Jag har sålt över 5 miljoner skivor och jag kan fan inte sjunga!!! Allt är playback. Gillar henne skarpt!!!

Skulle igentligen hem till Diana och Robban men det blev så sent och jag trode att det skulle bli senare så vi får ta det en annan dag. Hoppas att det blir snart bara!

Jobb imorgon och söndag också men det känns faktiskt helt ok, märker väll av det nästa vecka. Kommer att va död på lördag kväll nästa vecka hahaha.

Min klåda har börjat att komma tillbaka lite =/ Skönt att det inte är som innan iaf. Nu kan man iaf hantera det!

Anna ska jälpa mig att fixa till min sida lite eftrsom den är så tråkig så förhoppningsvis så händer det något nytt här snart =)

Tror äntligen att jag har hittat aset som rånade butiken! En liten jävla snorvalp!!!! Wannabe getokille som bor här i Svedala. Pratade med polisen idag så jag hoppas att de tar honom snart. (om det nu är han) vet inte säkert men är ganska övertygad! Det värsta är att han inte kommer få ett skit för det! Han kommer att gå fri med 2000 i böter typ medans en vän till mig som prylade en kille som gjort inbrott i hans bil flera gånger fick 1,5 år!! Vi har så jävla sjukt system! Bitter blir jag!!!!

Nu ska jag gå och slänga mig i soffan =) Ha en mysig fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska försöka fixa lite på måndag!!

2009-10-24 @ 22:02:36
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: anonym

hoppas med dom tar han. Har på känn vem den lilla skiten är med sin fula tatu på halsen..... CMF står där... inte konstigt han dolde halsen...

2009-10-26 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0