Jylland

Idag är det full rulle. Ska åka och handla blommor inför helgen, ansiktsbehandling 13.00, snitta blomorna ikväll, packa inför imorgon och kanske hinna att umgås med mannen lite?? Ja och så ska jag ju jobba där emellan.
Blir sista dagen denna veckan som jag hinner att blogga då vi inte har dator med till Jylland. Ska bli så jävla skönt att bo på hotell två dagar, äta god mat och trevligt sällskap=) Hoppas att där finns badkar!!! Mannen ska ha alla grabbarna hemma denna helgen så jag hoppas att huset står när jag kommer hem =/

Idag har vi 1 års jubileum i affären=) Detta året har gått så fort! Vi kommer att ha massa fina erbjudande i helgen!!! Så roligt!!!! Lite synd bara att vi missar vårt eget jubileums firande men men.

Vilken början på Greys igår!!!! Om det börjar så bra så vill jag ju inte veta hur bra den kommer att vara resten av säsongen. Vem gick vidare i idol igår?? Somnade innan resultatet kom,

Får se om jag kanske hinner skriva lite sen annars får ni ha en superhelg!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Du är utmanad i min blogg

2009-10-05 @ 12:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0