Ledighet

Så trött jag var i morse ville verkligen inte gå upp ur sängen men man får ju massa sig upp för Norah skulle ju till skolan. Kian därmemot är hemma med mig.
Nu har jag och Kian varit och lämnat Norah på skolan. När vi kommer dit så får vi reda på att det inte blir någon vaccination idag utan efter sportlovet då sprutorna är fast i Tyskland. Nu har Norah gått och oroat sig i onödan hela morgonen...stackare! Ska och vacinera Kian imorgon bitti om de nu har fått sprutorna på bvc?? Får nog ringa dit och kolla, hade blivit lite lack om jag varit där 8.40 imorgon och de säger att de inte kommit!

Vad ska man göra idag då?? Är ledig hela dagen och har inget planerat......
Kian hade behövt lite nya jeans så det hade inte varit fel att ta sig till stan men jag är öppenför alla förslag!!

Var föresten precis inne på en sida och kolla vad det krävs för att bli vigselförättare. Jag vet jag är störd men det hade varit lite kul=) Var dock en del grejer man måste kunna utantill så det blir så fall planer till våren!

Frukosten kallar.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad skoj haha, då får du viga mig och Jon hahaha!

2009-10-19 @ 10:15:28
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0