Ny dag

Ny dag och nya utmaningar =) Känner att jag är nog på ganska bra humör idag! Tycker att det är svinkallt, som jag fryser...brr. Vll ju ta på både mig själv och barnen overall men känner lite att vad ska de då ha när det blir kallare och snön kommer?? Känns som att det kvittar vad man tar på sig så är det ändå svinkallt!!!!!

Kian blev fottad på dagis igår, hoppas att det blev bra. Norahs foto blev bra så vi hoppas att det bli 2 fina foton brevid varann=)
Ska och vaccinera Kian imorgon. Har velat ett tag med hur vi ska göra men då vi har en vän till sjläkten som jobbat på barnakuten (jobbar som lärare innom medicin nu) som rekomenderar att vi tar det så gör vi det! Norah får inte sin förens den 19 så hoppas att hon inte blir snorig till dess.

Vi fick massor av varor igrå och har massor kvar att göra i butiken. Kan dock hända att vi får ännu en pall idag vilket medför lite blandade känslor.....Hela butiken och krukrummet är fullt så jag vet inte var jag ska sätta skiten!!!!! Samtidigt så har jag kanske tur och så kommer det inte förens imorgon=) fast nu ska vi vara realister....hur ofta har jag tur???

Igår var Diana nere och hade en (avskedsfika) med oss och fick presenter. Kändes lite sorligt och konstigt men samtidigt så hade vi mysigt! =)Fick iag bestämt en dag...hahaha var ju inte på tiden!
Inger är inne på sin sista vecka också vilket är jättetråkigt, kommer kännas tomt när hon också försvinner!

Var ute och motionera med Lillen igår, så skönt! Ska ut ikväll igen=)

Kommentarer
Postat av: anna

ja vist är det svin kallt! jag tog overall på mina barn idag! det blåser som fan här så då känns det som flera minus! kram

2009-10-14 @ 11:00:30
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Anna

FAN vad synd att jag inte är florist.

2009-10-14 @ 14:20:37
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0