Ny vecka....

Det har varit en ovanligt lugn helg. Vi har bara varit hemma och myst hela helgen förutom att jag har jobbat då. Massor med filmer, god mat och tända ljus. =)
Hade kurs  med kunder på jobb igår, var riktigt roligt=) Sen var jag och mamma en runda på miljögården. Där var så sjukt många fina tavlor!!! Hittade speciellt en som jag fasnade för men jag vet inte var jag skulle ha den????

Idag börjar massproduceringen inför gravsmyckningen. Hoppas att vi hinner med riktigt mycket idag så vi inte har förmycket i slutet av veckan. Se om jag kanske kan gå lite tidigare idag??

Min lille pojke är sjuk idag=( Han har feber, hostig, snorig, lite muskelvärk. Stackaren! Pappa ska vara hemma med honom idag. Får ringa vårdcentralen nu kl 8 så hoppas vi att han får tid och medecin.

Händer nog int så mycket denna veckan förutom på jobb. Min käre svåger fyller iofs år till helgen hoppas på att kunna träffa dem denna veckan. Känns lite tråkigt att vi ses så lite nu när de har flyttat hit!

Usch, det regnar ute!! Hur kul är det att gå till jobb då?? Hoppas att det slutat innan vi ska gå!!

Kommentarer
Postat av: Mad

Fin bloggen blivit!

2009-10-27 @ 07:45:32
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anna

Gumman, jag vet inte riktigt vad du menar med bilden för på min dator där hemma så var bilden på sin rätta plats ; uppe i menyn på vänster sida...fråga dina läsare var dom ser den för jag vet inte hur jag ska ändra det när det ser rätt ut hos mig :S

2009-10-27 @ 08:27:55
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0