Orkar inte mer nu

Idag ska jag iväg och vaccinera Kian vid 3 tror jag=/ eller jo det ska jag!!!! Är skitjobbigt att bestämma sig för pest eller Kollera men jag tror att jag har fattat rätt beslut.

Dagen kunde ha börjat lite bättre idag, Blev massa stres då jag vaknade lite sent, barnen var sega, kom sent till skolan, Norahs gympapåse kom med mig till jobb....blir bara så trött!!! Blir dessutom en lång dag då vi ska snitta ikväll. Känner någon sig manad så är ni varmt välkommna!!!

Jag är ledsen men nu orkar jag inte mer! Trodde att allt var bra mellan oss nu men tydligen inte. Har ringt och messat flera gånger men du svarar inte och så gör man inte mot sina vänner. Jag oroar mig och tänker på dig varje dag men får ingen respons och det orkar jag inte! Inte en gång på alla dessa månader har jag fått ett samtal eller sms med frågan...Hur mår du?? Så enkligt mig kan man inte bry sig då! Jag kan inte lägga all tid som jag inte har på en männsiska som inte bryr sig eller uppskattar det.
Har dock inget hat emot dig utan hoppas att du blir lycklig och har vad du behöver i ditt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Jag vaccinera lillan enbart för att hon har ett jätte dåligt imunförsvar hon blir sjuk bara hon går till tvättstugan utan jacka.

Kate har så stor umgängeskrets och rör sig bland "riskzonerna". Däremot har jag ingen aning gällande mig själv. Man vet ju om att det är lättare för barn och äldre att få det men för vår del "den yngre" så vet man inte . Ja det är ett drygt beslut att ta, velar fram och tillbaka. Det är Kates tur nästa vecka.

2009-10-15 @ 08:35:57
Postat av: Anna

Det var jag som skrev det förra inlägget,haha glömde skriva vem jag var

2009-10-15 @ 08:39:37
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä gud, det har inte jag hört om! Ja det känns väldigt svårt att ta den ena men inte den andra. Det känns säkrare att ta båda. Själv är man med i riskzonen så det lutar åt att jag med får ta den.

2009-10-15 @ 09:04:24
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja hoppas det fixar sig för er. Lycka till med sprutorna!

Ha de bra

2009-10-15 @ 09:30:00
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Anna

Godmorgon hjärtat, vad gör du på lördag? Puss

2009-10-15 @ 09:44:20
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Den enda jag ska göra är att klippa + färga håret kl 13 sen efter det är jag helt ledig och hade gärna kramats lite. Vad sägs?

2009-10-15 @ 10:44:42
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0