Relationer

Vilken dag!!!!!!!!!!! Vi har fått massor av varor och gör iordning i hela butiken, kände att jag behövde 5 minuter innan jag blir gråhårig!!! Jättemycket fina sakor och vi får mer imorgon=)

Nä, vi ska inte flytta isär eller separera! Jag får bara lite spel ibland ibland undrar man hur sakor känns och hur de skulle vara men jag till skillnad från de flesta andra vågar skriva om mina funderingar vilket många drar sig för då de är rädda fäör vad andra ska säga. Har aldrig brytt mig om vad andra tycker och tänker direkt och det är ju både på gott och ont!

Var någon som hade komenterat att vi var för unga när vi gifte oss.....
spelar det någon roll om vi hade gift oss då eller om 15 år?? Vet man att det är rätt så kvittar ju det eller??
Förr gifte sig folk unga och var gifta resten av livet, idag gifter sig folk när de är 30-40 och skiljer sig snart igen. Folk ger upp för lätt idag, man måste kämpa precis som man måste kämpa för allt annat man vill ha i livet!

Hände en olycka vid tågstationen igår, undrar vem , vad ,när hur???
Hoppas ärligt att det inte var någon man känner denna gången!!!!

Finns här för dig gumman!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack söta rara du, men bara så du vet har morgonhumöret förbättrats..enligt mig själv iaf!!

2009-10-13 @ 21:19:28
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0