Sjuker

Nu är Kian sjuker igen, Han har sovit inne mellan oss för första gången. Annars har vi barnförbud i sängen men han lät så rälig i halsen att jag ville inte lämna honom själv! =( Har inte blivit så mycket sovande för vår del dock. Har varit uppe 4 gånger inatt så jag känner mig rätt så mör idag!! Får väll ta något uppiggande för att orka med dagen.....hahaha.

Jag är så trött på mina kläder, har verklingen inget att ta på mig!! Ska nog bara önska mig kläder i födelsedag/julklapp......men å andra sidan med tanke på vilken smak vissa har kan det gå åt h*lvete. Finns presentkort=) Är så tråkigt att känna ångest när man öppnar sin garderob!!!

Saknar dig så oerhört mycket, vissa dagar känns det som att jag inte kommer att klara dagen utan dig. Hade gjort vad som helst för att ha dig här igen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0