Sova

Gud vad jag är trött idag, mer än vanligt då=) Somnade i soffan igår...vet inte när men jag vaknade till halv 8 när Norah skulle säga godnatt. Gick då in och la mig i sängen och sov vidare.  Vaknade tidigt i morse och tyckte att Kian skulle kalla på mig som han brukar men det gjorde han inte. Jag kunde inte somna om så det var bara att upp och hoppa!

Tycker ni inte att min blogg har blivit fin?? Jag är super nöjd med den!! Tack Anna=)
Förresten...ser ni bilden på mig upp i vänsta sidan eller nere på sidan?? Är lite olika på olika datorer verkar det som??? Mysko!

Måste fortsätta att jobba......se om jag hinner skriva mer sen!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jätte fin har det blivit =)

2009-10-27 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0