tårar

Usch vilken jobbig dag det var igår! Skönt att dem är över. Tårarna bara strömmade hela kvällen, kunde lixom inte sluta. Jag vet att jag skulle sökt tröst hos dig men det är svårt på något sätt. Men nu vet du varför jag satt som jag gjorde igår. Älskar dig!
Idol var grymt bra igår!!! Njöt av varenda minut=) När han sjöng you are not alone så brast det ju totalt för Nettan!!! Tyckte dock att det var rätt tjej som åkte ut.

Idag är det lördag=) JObbar till 14. Sen ska jag hem och baka kanelbullar med barnen. Tror även att Anna kommer och hjälper till =) Annars så häner det inget spännande idag tror jag! Förresten så hoppas jag att Annika och kommer och säger hej idag=)

Ska till Skopunkten imogon och köpa skor till barnen, har ju blivit så jäkla kallt!

Nä nu väntar frukost med Emilia...nybakade bullar=) Gud vad jag blev sugen på nybakade scones....tror att jag ska göra det imorgon=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha nybakade kanelbullar och scones??=(

2009-10-17 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0