Tidig morgon!!!

Jag kommer att vara helt död innan denna dagen är slut!!! Vaknade 04.08 av att grannarna smälde med sina dörrar i 15 minuter, Hela vårt sovrum skakade för fan. Kan man inte bråka på normala tider??? Blev faktiskt lite rädd trodde först att de hade inbrott. Fan va arg jag är!!!! Tur att barnen sover iaf.
Kian harsovit i sin egen säng  inatt. Han är fortfarande kass men låer bättre än vad han gjorde igår. Hoppas att  han blir frisk snart min lille tuffing.

Pojkarna i mitt liv



Norah hade varit på utflykt igår med skolan men var väldigt besviken. Dom hade varit på en lekplats på ett dgis tydligen och det var inte alls popis då där bara fanns bebisgungor ochenliten rutchkana till små. Lite synd, de unde ju åkt till skogen eller något som barnen gillar.





Idag blir det massor att göra på jobb, ska producera upp allt inför helgen och förhoppningsvis samtidigt ha massor med kunder=) Ska även åka iväg en kort runda och fixa med en sak idag. Håll tummarna!!! 
Har ju börjat att få en del nya ideer men vågar jag/vi att satsa?? Är såmycket som snurrar i huvudet nu!!! Men jag vill ju =) Känner att det måste hända något roligt nu och detta kan ju vara vändningen!

Hela min kropp är i obalans, känner att det snart är dax igen men denna månaden blit tuf, 1 år snart! Dentunga saknaden som jag nu har haft i snart 1 år ska man leva med i så många år framåt och det känns riktigt tufft!!!


Gud mitt huvud står helt still, vad skriver man så här dax på morgonen när järnan inte har vaknat än??
Ni får ha en bra dag allihop!

 


Kommentarer
Postat av: emelie och ebba

Är det jag som är dictatorn som springer svedala runt?=) Vi har inte så lång tid kvar på oss till 2011=) Vi måste ligga i!!!

2009-10-29 @ 08:04:16
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba

idag ska vi till skogen och promenera i det fina vädret!=) sen ska jag dricka kaffe hos emma=) Vad ska du göra, förutom att jobba? Jo du ska ut och gå med diktatorn;)

2009-10-29 @ 08:58:53
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart ni vågar!!!!!:-)

2009-10-29 @ 09:20:37
Postat av: anna

konstigt! på min data hemma ser jag din bild uppe till vänster men här p åjobb så är den lååångt ner till vänster! hoppas du får en bra dag kram

2009-10-29 @ 10:38:11
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Emma

gumman... finns för dig... du vet var jag är.. jag har tid... annars tar jag mig den.. du är vikitgt.. älskar di. puss/malin

2009-10-29 @ 13:24:29
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0