Vem bjöd in dig??

Fick mig en fruktansvärt otrevlig överraskning i tisdags kväll. Kom hem efter en lååång dag och satte mig i soffan och som ett slag i ansiktet fick jag en dunderförkylning!?? Var kom det ifrån lixom?? Ingen förvarning och barnen är friska men den kände väll helt enkelt att det var dax att hälsa på =/
Jag får verkligen inte bli sjuk nu!! Är Alla helgon nästa vecka ocj vi kommer att ha massor att göra så jag får väll käka vitlök nu ett tag framöver..hahaha. 

Har varit ett par intensiva dagar på jobb. Mycker poliser, journalister, försäljare mm som kommer in och ringer konstant. Alla kunder och lokalbefolkning kommer även in för att höra hur det är med oss och det är kärt men man är helt slut på kvällarna!

När jag kom hem igår hade min kära man lagat middag till mig=) Kyckling, ris och curry sås=) Var jättegott, Tack min älskling!
 
Dax att återgå till jobbet!
Ha en trevlig dag=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe darling! Maila dina inloggningsuppgifter till mig på facebook, skriv ner lite vad du hade tänkt dig. Men jag orkar inte göra en jätte invecklad grej nu ska du veta!! Vill du ha foto i din header så maila allt till mig på min vanliga mail ([email protected]) så kan jag säkert fixa, ju fler du skickar desto bättre för då får jag lite alternativ! Ja, när ska vi träffas? Är ni aldrig i malmö?puss

2009-10-22 @ 09:42:51
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja om du ser på de flesta bloggar så har de bilder på något (som jag då kan ta en blomma och lägga in) men även bilder, på Norah eller Kian eller hela familjen. Jag kan redigera och lägga in den uppe överst i din blogg på det man kallar för Header...men dessa får du isf maila till mig :) Jag har ju tex lagt in en bild på mig själv...

2009-10-23 @ 08:20:03
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0