Bröllopskväll

Va på Ullared igår=) Så jävla roligt! Hade kunnat flytta upp bara för att bo granne med varuhuset. Hittade massor av fina sakor till barnen vilket resulterade i att jag har stått och packat in julklappar hela förmiddagen. När jag hade varit och lämnat barnen så tog jag en långrunda sen var det bara hem och börja packa in.

Den 17/9 mellan 15-20 ska vi ma "bröllopsmässa" på jobb. Vilket innebär att vi kommer att ha buketter uppgjorda för insperation. vi har även bjudit in guldsmed, frisör, catering, band mfl som kommer att vara på plats. Jag hoppas verkligen att så många så möjligt kommer, även de som inte ska gifta sig utan kanske bara tittar förbi ändå! Jag räknar iaf med att mina vänner dyker upp och ger lite moraliskt stöd! Everybody is welcome!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman, vilken bra idé! Ska försöka komma förbi den dagen! Tror inte att jag har något planerat änsålänge :)

2009-09-02 @ 21:33:01
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! =)

2009-09-03 @ 09:45:48
URL: http://exanimoo.blogg.se/
Postat av: annika

hade oxå velat komma sis

2009-09-03 @ 23:57:35
Postat av: Anna

Ja en vacker dag ska väl även jag gifta mig! Men det ar nog lite tid hehe, du får säga till Jon att göra mig till fru Aldenklev hehe! Som sagt, ska försöka komma..hade varit skoj! Puss och ha en trevlig helg

2009-09-04 @ 16:07:56
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0