Datorlös

Då blev det ett faktum igår, vi får leva utan dator i nästan 3 veckor! Tur att jag har en på jobb=) Tror att det är grafikkortet som pajat och som tur är så tecknade vi 3 års garanti på den! Fan va redig man är ibland.

Somnade tidigt igår, var verkligen helt utmattad! Känner mig dock lite piggare idag men får se hur jag känner mig när halva dagen har gått?? Kan dock förstå nu varför...Jag har minskat mitt matintag till 1/4 av vad jag åt förr plus att jag har mens för första gången på 3 år så det kan ju helt enkelt vara att denna svensken har järnbrist?? Tror jag ska skaffa lite järntabletter!

Idag ska jag och handla blommor med Lillen och Ebba nu på morgonen. Vid lunch kommer Nilla och ikväll är det idol=) Me like a lot så denna dagen ska väll förhoppningsvis bli bra!

Så skönt att få träffa och bara hålla om dig imorse, har saknat dig så mycket gumman! Love You.

Får ta och jobba lite nu.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet. Vi borde skämmas. Så ska vi boka något nästa helg? Kan du då? Skaka dom lurviga kanske? Försöka få med Camilla och någon annan från the good old days? Jag vet inte riktigt hur lätt det är för dagens mammor att bli lediga från hushållet så du får hjälpa mig lite :)

2009-09-10 @ 19:44:32
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0