Mest skit

Lördag igen och denna veckan har gått jättefort!
Har varit mycket motionerande och mycket jobb så jag har varit helt slut på kvällarna, däckat vid 8 typ varje kväll.

I torsdags hade vi bröllopsafton. Var riktigt mysigt=) Var en del folk men lite mer hade inte skadat. Vi hade gjort upp jätte fina saker och jag känner mig helnöjd med det. Vi blev även stylade av frisörerna så man kännde sig helsnygg!
Blev dock lite smått agressiv då vi stängde och skulle packa ner det stora tältet, vår hjälp döck inte upp!!!! Men tack vara Lonny så behövde vi inte stå här halva natten, Jätte tack! Det var guld värt.

Dagen igår började hyfsat bra men jag fick mig en riktig chock på eftermiddagen! Diana som jobbar hos oss kom in och sa upp sig!!! Var inte dirrekt väntat om man säger så =/ Har lite blandade känslor över det hela. Är givetvis glad för hennes skull att hon har fått heltid i Vellinge men samtidigt så ville ju vi ha kvar henne här. Hur kommer det att gå nu?? Vi måste hitta personal och det omgående eftersom det snart är  Allahelgon, fars dag, jul och nyår så det är ju inte direkt den tiden jag känner var så lämplig att sluta. Känner lite att vi sitter i skiten men vad gör man?? Har så mycket jag igentligen känner över detta både bra och dåligt men jag var inte var jag ska börja eller sluta!
Hände en del andra sakor igår som heller inte var possitiva så det var helt enkelt ingen bra dag!

Idag ska vi hem till Bennys mamma och hans syster då de har fyllt år, annars händer det inte mucket idag. Ut och gå ikväll antagligen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

gäller ju att vara proffesionell i sitt arbete när man har vänner som anställda. Inget man kan bli sur över för att ngn vill sluta. Jag hade med slutat om jag fått heltid. Utan tvekan! Hoppas de löser sig med en ny! Gå ut och annonsera.

2009-09-19 @ 15:45:06
Postat av: Anna

Jag? Gravid? I wish!! Nä du det väntar vi med lite till iaf tills vi bor i samma stad :) Det hade underlättat lite! tråkigt att jag inte kunde komam i torsdags men ja, är man dålig så är man. Hoppas att ni hade riktigt trevligt! Puss!

2009-09-21 @ 10:56:17
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0