Oron växer.....

Nu har vi äntligen fåt hem vår dator igen, var tydligen moderkortet om hade pajat. Jävla tur att vi hade försäkring på datorn=)

Ni hamnade på kräftskiva i lördags efter att vi hade varit hemma hos min svärmor. Hade sjukt roligt!!! Var inte hemma förens vid halv 4 så jag var död i söndags!

Har varit hemma idag, har inte måt bra de senaste dagarna så vi tog hela familjen till vårdcentralen och tur var det då tre av oss fick medecin mot halsfluss! Norah klarade sig som vanligt. Hon har ett riktigt bra imunförsvar till skillnad ifrån oss andra. Blir jobb för vår del imorgon men Kian får bli hemma från dagis ett par dagar innan pencilenen verkar så att han inte smittar barnen på dagis. Däremot så har läkaren skickat en remiss till Trelleborg då Norah har så mycket huvudvärk. Hon får även räliga herpesblåsor som de ska kolla på eftersom man inte får köpa munsårssalver till barn under 12 år. Fattar inte varför men men.

Var nere på jobb en runda imorse för att prata med Diana vilket var skönt! Har haft en del saker som har oroat mig sedan hon sa upp sig men nu känns det mycket bättre efter att ha pratat ordentligt. Har även hittat en tjej som ska komma och provjobba hos oss nästa tisdag så jag hoppas att allting går bra och att hon kommer att passa in hos oss.

Vi har haft rån i Svedala nu igen! Idag var det Guldsmedjan som blev rånat. En butik som ligger på gå gatan mitt under ljusa dagen! Fattar inte hur folk tänker?? Tack och lov så blev ingen skadad, hoppas att de fick tag i dem denna gången så att det inte fortsätter!!! Man blir ju lite orolig när det har varit så mycket på så kort tid!

Skulle ut och gå med Lillen idag men jag känner mig inte på topp och hon skulle kolla på ett hus så vi sköt upp det till imorgon istället. Är mycket grejor på gång i helgen. Ska på Kaisas dop på lördag, Norah har kalas på söndag och måndag kommer all släkt och vänner då hon fyller år. Er som vi inte har hunnit bestämma med så har vi som vanligt öppet hus hela dagen så det är bara att dyka upp.

Är lite nervös inför mitt samtal ikväll men det är något som jag känner att jag måste göra! Jag kunde inte hjälpa dig men jag kan kanse hjälpa din nästa.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för samtal? Ahh jag blir alltid så hima nyfiken på vad som händer i ditt liv gumman!

2009-09-22 @ 22:38:37
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det rös till att läsa dina sista meningar!... skriv gärna om du fick kontakt med personen, och hur det gick!

2009-09-23 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0