Hemmadag

Är hemma med pojken idag, känner mig lite småkrasslig och Kian är inte heller på topp men har iaf ingen feber. Va och lämnade Norah på skolan och är på jobb nu då jag ska prata med Diana om ett par saker. Har lite andra ärenden att uträtta idag också. Måste handla doppressent till Kajsa, Jeans till Kian, kolla upp dockskåpet till Norah och så måste vi ha hem lite mat i kylskåpet. Idag lär det bli spagetti och köttfärssås med massor av vitlök!!!

Ska nog ut och gå med Lillen ikväll också, är så mysigt med våra kvällsrunder. Man får lixom rensat huvudet och kroppen mår så bra efteråt.

Måste verkligen klippa min son idag!!! han har blivit så långhårig, ser snart ut som en Hedenhös.....hahaha

Lördag ska vi hem till svärmor och svägerskan då båda har fyllt år så ska de ha lite kalas. Kan bara hoppas att man slipper vissa dryga männsikor =/ men så är det väll alltid???

För första året sen vi blev ihop så är jag helt nollad ang vad jag ska köpa till min älskade i födelsedagspresent och julklapp. Brukar alltid veta det typ ett halvår innan men jag är helt lost i år. några bra förslag??

Min träning och kostomläggning de senaste 3 veckorna har gett resultat =) -7,4 kg så jävla skönt!!! Fy vilken tränningsvärk jag har i min bröstkorg och rygg sen sjukgymnasten igår!

Nu är Kian uttråkad så jag får aktivera honom!!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Helt sinnes så mkt du kan gå ner / vecka...måste vara ngn slags svält diet :)

2009-09-15 @ 14:56:04
Postat av: annika

fan vad duktig du e syrran, e grymt stolt över dig..synd att jag inte e lika aktiv, hade gärna blivit av med de sistaa 11 kilona hehe

2009-09-26 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0