Kalas

Idag ska Norah ha sitt första stor barnkalas!!! De blir 20 flickor så vi har hyrt lokalen här på området. Var och hämtade nycklen igår så vi gjorde iordning redan då och skönt var det så det inte blir så stressigt idag=)
Imorgon fyller min stora tös 6 år! Helt otroligt så fort tiden går. Hon tappade sin första tand i fredags också=) Tur att hon hade tagit skolfotot innan....hahaha.

Det är en rätt så lugn vecka som väntar. Helgen ser jag dock fram emot då vi ska på mässa på Jylland=) Ska bli riktigt roligt, kommer dock att sakna min man och mina barn samtidigt så kan det vara skönt att bara få vara jag också!

Känns som att min halsfluss och förkyldning börjar att släppa =) Hade en så jävla jobbig hosta igår när jag la mig men det var ingen som lite Cocilana inte kunde bota!! Saknar min träning nu då jag har haft uppehåll pgr av förkyldningen men måndag är det dax igen eller vad säger du Lillen?? =)

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag har blivit så deppig, ledsen och lättiriterad. Vet att jag har mycket som snurrar i mitt huvud men jag hoppas att detta går över snart för det är inte kul att må på detta viset!
Alla nära mig säger till mig att jag har förändrats, att jag inte är samma galna Nettan längre men hur ska jag kunna vara det med allt som har hänt?? Jag vill dock hitta tillbaka till den livsglädjen som jag har haft, får väll försöka att ta mig i kragen. Kanske ska gå och prata med någon??

Ha en skön söndag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ahh jag önskar vekrligen att jag hade hunnit komma förbi men jag måste träna efter jobb och när jag är färdig där är kl nog redan halv sju sen hem och göra sig färdig så jag tror att lillstumpan redan somnat innan jag kommit till svedala :( Men jag lovar att vi ses snart. Det hoppas jag verkligen iaf.

haha nej det var verkligen inte jag, något sånt hade jag aldrig skrivit!! Ja visst är bilden härlig! Det var bara jag och Johan som står bakom m ig som inte hörde att vi skulle göra någon rolig min haha =) Puss och lycka till ikväll hoppas inte huvudvärken kommer tillbaks!

2009-09-28 @ 10:32:07
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0