Måndag

Helgerna går alltid helt för fort och nu är det måndag igen!

Var ute med mormor och morfar på resturang i lördags, var jättemysigt. Är nog första gången vi umgås på det sättet. Alltså som vuxna typ på parmiddag. Det blev en superkväll iaf.

Söndagen bestod mest av jobb! Jag och mamma åkte en runda till Skurup och sen vidare till affären för att göra lite jobb så att jag kan vara ledig imorgon =) Känns som att jag behöver det ändå eftersom Kian är jätte roslig i rören och jag börjar att få grymt ont i min hals.....inte roligt!!! Hoppas att det inte blir värre iaf.
Kvällen avslutades dock med att mannen fick en skön ryggmasage. Fy fan vilken underbar fru jag är =)

Ska ut med Lillen och gå efter jobb idag =) Har även varit hos min sjukgymnast idag igen. Skönt att få allting på deras rätta platser. Min hand har dock blivit mycket bättre!

Torsdag mellan 15.00- 20.00 ska vi som sagt ha Bröllop/fest kväll på jobb. Kommer att vara flera olika utställare så jag hoppas att många av er dyker upp!!!!
Har iaf fått butiken i nästan topp trim =)

Saknar min syster och Liam jättemycket!!!!!!!!! Kom hem nu!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annika

ja men sis jag har bestämt att vi kommer till sverige på besök den 15 okt o stannar till den siste =) så hoppas du blir lite gladare nu =) puss

2009-09-26 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0