Norah 6 år

Min lilla älskling fyller 6 år idag! Kan verkligen inte fatta det. Känns som igår när hon låg i sin vagn och skrek 22 timmar om dygnet för att hon hade kolik! Saknar dock inte det men jag saknar min LILLA flicka=(
Imorse blv det frukost, paketer och en underbar sång på sängen. Det är tradition att man blir uppvaktad på sängen, gjorde min mamma alltid med mig med. Saknar faktiskt det, ingen som har gjort det sen barnen kom....liten hint kanske hjärtat!!!!!!
Har lekt med barnen nu hela morgonen och inväntar de första gästerna. Tror staktk att det blir Lillen och Ebba=)

Kalaset igår gick bra. Norah hade kul och överlag så var alla barnen snälla. Fans ju dock ett par undantag som gjorde att jag hade en fuktansvärd migrän igår!!!!! Den ligger fortfarande lite latent i bakhuvude så jag hoppas att den inte kommer igen! Måste säga att hade jag vetat att mina barn bär sig åt på det viset så hade jag aldrig lämnat dem utan stannat själv och sett till att de uppförde sig! Det är ju dock ej barnens fel utan föräldrarna som inte uppfostrat dem! Norah fick jättemånga fina paket så hon var helnöjd!

Vad ska man laga till middag idag?? Måste vara något som är lätt då här är öppet hus samt så tror jag att mormor och morfar äter med oss om mormor orkar. Hon är jättedålig nu igen=(


Kommentarer
Postat av: Anna

Den 16 är jag och Jon bjuden på Födelsedagskalas/maskerad, har dock inte tackat ja ännu. Det är ingen dag man vill göra något roligt på ändå..jag fyller dessutom år 4 dagar senare..Why?

2009-09-28 @ 10:50:56
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag såg det på minnessidan. Jag vill gärna följa med men vet inte om det är någon bra idé.Det kommer nog kännas sämre om man går dit och få håller det nog i sig. Men jag får tänka på det.Jag kände ju inte hans familj och känner mig nog isf bara mest ivägen. Men jag avvaktar och känner efter vad jag ska göra..tack för tanken iaf :)

Hur har du det nästa helg? Är du uppbokad?

2009-09-28 @ 14:51:23
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0