Shoppa möbler

Fick ett glädjande besked igår kväll....Annika och Liam ska äntligen flytta hem till oss i Sverige =) Är superglad att få dem nära så att vi inte förlorar så mycket tid ihop och så missar vi inte så mycket i Liams utveckling! Hoppas nu att allt kommer att gå bra och att Tobbe och Annika fixar detta ihop!!!! Känner en liten oro över vissa småsaker men det är nog mest för att man inte vill att det ska bli skit av det.

Jobbat för första dagen på länge idag. Inte direkt så att jag har slitit men det var skönt att vara tillbaka! Vi har fått en ny praktikant som heter Inger. Verkar vara en kär människa men lite tystlåten....å andra sidan vem hade inte varit det som ny i vårt sällskap?? hahaha.
Norah kom till jobb vid 3 så vi kunde gå och shoppa =) Vi har handlat massor av möbler till hennes dockhus, hon hade önskat sig pengar av alla så hon skulle kunna få ihop så mycket som möjligt till huset och det fick hon!! Hon har dock lite kvar och jag vet att hon kommer att få lite mer pengar så honkan handla lite till=) Tack så mycket alla kära vänner! Hon blev verkligen jätteglad!! Så när jag kom hem ifrån jobb idag så har jag suttit och hjälpt Norah med möblerna sen har jag satt in alla hennes nya bomärken i boken och packat upp de nya kläderna som kom fårn HM idag =) Love it!!
Var faktiskt lite till mig också denna gången=) Alltid lika kul med något nytt i garderoben!

Idag är det premiär för House. Älskar den serien!!!
Helgen närmar sig med stormsteg och jag börjar att få lite ångest för att åka! Tycker att det ska bli jättekul men det känns som att jag och Benny har träffats så lite de senaste veckorna och så ska vi var ifrån varann hela helgen men å andra sidan så kanske man blir lite saknad och blir man inte det så kan jag byta lås på dörren =) hahaha.

En vän var inne i butiken och pratade lite idag, han miste sin pappa igår! Vill bara säga att jag tänker på dig gubben, finns här!

Måste även påpeka att jag är glad för Diana och Robban som har hittat sitt drömhus och fått lånelöfte!! Håller tummarna att huset blir ert!

Kommentarer
Postat av: annika

ja men sis du behöver inte oroa dig över något för jag o liam trivs verligen jätte bra med tobbe, har ju äntligen hittat en man som man kan prata med hehe.O vi längar till att komma på torsdag..ska bli så kul att träffa er nästa vecka =)

2009-09-29 @ 22:54:25
Postat av: Anna

Haha för mig får du, allt som är mitt är ditt :)

2009-09-30 @ 09:30:50
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0