Sjuker

Snorig, trött och helt utmattad i kroppen! Som tur är så kan jag vara hemma ifrån jobb idag då mamma och Diana båda är där. Kian mår heller inte super så han är hemma och gosar med sin mamma. Jag fattar int ehur jag kan vara så slut i hela min kropp?? Och ömmar gör den =( Konstant hungrig är jag också....gud så synd det är om mig..hahaha

Håller på att fibbla lite med hemsidan men jag har inte riktigt någon ork igentligen, känns som att den aldrig blir klar! Nico jag behöver hjälp!!!!!!! Min kamera gör dessutom inte som jag vill så alla bilderna ligger kvar på den, så typiskt!

Hade mit samtal med den där personen igår. Fick veta så mycket som jag inte visste eller bara har förträngt kanske?? Hur kunde du/ni?? Har bara en sak kvar att säga.....har alltid ståt på din sida men dagen du ljög för mig var dagen du förlorade mig!
Jag hoppas i af att jag kom i tid för att hjälpa den personen som behövde det som mest!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan hjälpa dig med din blogg, är inte jätte duktig men kan försöka iaf :) Vad hade du tänkt dig? Färger? teman eller du vill bara ha en jävla massa blommor överallt fru florist?! :)

2009-09-24 @ 10:34:58
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0