Trött

Ingenting känns bra idag! Jag känner mig trött och hängig. Har ont i hela kroppen och det är jag givetvis van vid men samtidigt så känner jag mig jätte ledsen och deppig! Hatar verkligen att må såhär!
Varför vet jag inte, blir bara så emellanåt och det blir ju inte bättre av att man inte får stöd och kärlek hemmifrån. Är så trött på att allting ska vara så svart och vitt. Att inte kunna få lite kärlek och uppmuntran! Nå, istället får man höra....Ja men kom själv då. Kan man bli trött eller om jag behöver kärlek och ompysslas när man inte mår bra så vill man inte behöva ta det själv och inte be om det heller.
Är era män likadana?? Eller har jag bara hittat ett dåligt exemplar som inte kan ge mer än han får någongång??
Behövde bara skriva av mig lite är ju inte så lätt att prata med personen i fråga alltid speciellt inte den sista månaden då han har betet sig som han har konstant PMS!!!!!!!!!

Gick hem lite tidigare ifrån jobb idag, mår fortfarande inte braju men hoppas att det känns bättre imorgon då vi ska på dop hos Kaisa=)

Får väll gu ut och laga lite mat nu så vi iaf kan äta tillsammans även om det inte spelar någon roll för honom för sen så ska han väll sita vid datorn tills idol börjar då han har köpt nytt fotbollsspel y

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag älskar dig supermegajättemycket ALLTID =)

Massor av pussar och kramar

2009-09-25 @ 19:20:00
Postat av: Anna

gifte kanske dig med en ung omogen kille, och skaffade barn med ett barn kanske????

2009-09-27 @ 00:42:04
Postat av: Anna

Ehmm det var inte jag som skrev det ovan, bara så du vet. Förstod nämligen inte det inlägg du gjort till mig! Haha! Men du gumman, sånt här går nog över. Han har kanske något som tynger honom också men har kanske bara svårt att prata om det. Ge honom lite tid men visa att du finns där iaf så lättar det säkert så småningom! Har helgen varit bra i övrigt? Kalaset gick smärtfritt? Ge söta norah en bamsekram från tant Anna :) Miss u all! Puss

2009-09-28 @ 08:44:38
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0