Oberoende

Det blev en tidig morgon idag. Var på job redan halv 8 och packade ut! Har två brudbuketter som ska hämtas nu på förmiddagen så jag blev tvungen att gå hit och göra klar det sista nu på morgonen. Känner nog av det sen ikväll, men imorgon ska jag sova...tror jag. Berors på när Colins dop börjar??

Igår var vi hemma hos Diana och Robban och spelade Canasta. Alltid lika kul och Robban är alltid lika seg!!!!! Men vi vann 1 gång iaf. Hade varit kul om spänningen fortsatte så att det blev en spännande final =)

Idag ska hjärtat iväg och se fotboll och Micke ska köra go cart så jag och Lillen ska ha myskväll! Varför har man inte det oftare? Varför träffas vi tjejer inte mer än vi gör? Känns som att så många kretsar sitt liv runt deras män, dom måste vara med alltid och när dom är hemma så kan man inte hitta på något utan då ska man alltid vara med dem. Så var det inte förr, kommer ni ihåg på den tiden då det alltid var tjejerna och så fick killen träffa dig när dagen var slut. Jag vet ju att det inte funkar så när man har ett seriöst förhållande eller när man har barn men jag tycker dock att vi ska ta oss i kragen och inte vara så beroende av tiden med våra män! Vännerna är dock det viktigaste vi har! Dagen då mannen lämnar dig  om det så är skillsmässa, dödsfall eller något annat så står man ensam kvar.....

Imorgon är det som sagt dop för Colin. Ska bli mysigt just för att det är en av mina närmstas barn men igentligen så är dop så tråkigt! Den tiden som man sitter i kyrkan är så dryg och sövande! Som tur är så brukar det vara en liten bjudning efteråt och förhoppningsvis så är där någon trevlig människa att prata med och andra mindre trevliga men så är det alltid på sådanna tillställningar man får helt enkelt bite ihop!
Däremot så får jag nog ta och ringa Milla sen då jag har glömt tid och plats...hahaha tror att jag börjar bli senil!

Som det regnar ute, himmlen har öppnat sig totalt! Drömde inatt att en Tornado skulle svepa över svedala. Kan ju hoppas att den drömmen inte stämde eftersom den tog det mesta med sig på vägen, min affär klarade sig dock=)

Nä ni får ha en mysig lördag allihop sö hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Milla

MMM du har nog lite mycket att tänka på =)

Det är i allafall KL:13 i gislöv kyrka =)



Jo tornadon hade låtit din affär vara kvar men hade tagit med allt runt om =)=)=)

2009-09-05 @ 11:22:09
URL: http://agilla83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0