Vakna!!!

Då var det dop för Colin igår. Lätt den häftigaste prästen jag någonsin sett =) Allt gick som det skulle förutom att han inte skrek i kyrkan. När vi kom hem så hann jag inte mer än in genom dörren då Lillen ringde, dax att ut och motionera!!! Efterlängtad middag blev det sen som bestod av wok med kycklingfile.

Jag var så trött imorse och är det fortfarande! Känns som att jag går i en dimma idag. Kan knappast hålla ögonen uppe och mina ben vill inte bära mig. Blir lite träning när jag kommer hem sen blir det nog tidig säng idag!

Imorgon ska Lillen och jag iväg och handla blommor, kanske jobba en liten stund och så ska jag träffa Nilla. Hoppas att någon vill följa med ut och gå imogon. Är roligare när men är två =)

Onsdag ska mannen iväg och se fotboll så det är bara jag och kidsen! Mysigt!!

Ha en skön måndag =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Colin är jätte glad för sin present och har invigt den idag =) puss

2009-09-07 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0