Vi har bara varandra!

Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör =). Jobbar dock helgen men fredag är alltid skönt. Diana och Robban kommer hem till oss idag och lirar lite, hör och häpna utan barn!!! Inga barn så långt ögat kan nå, är ju inte så att det händer så ofta dirrekt!
Idag kommer även the cable gubbe. Ska äntlligen få upp vår parabol!! =) Kommer sitta klistrad där hädanefter!

Kian börjar att bli jättesnorig och hostig. Hoppas att det håller sig som det är nu iaf. Är inte roligt när de blir sjuka=(
Det går jättebra för Norah i skolan något som oroar mig är dock att hon umgås med killarna från 6:an!!!!!! Fattar ni?? Alla killarna vet vad hon heter, pratar och leker med henne.  Jag fattar ingentigt! Men dom får nog ta och passa sig annars kommer mamma Nettan!!!!!

Har inte direkt hänt så mycket i veckan, har varit ute och motionerat en del med Lillen, fan va duktiga vi är! Säger bara 2011!!! hahaha.

Imorgon efter jobb så ska vi ut och äta med mormor och morfar. Dom Fick ett valfritt resturang besök av oss i julklapp men har inte utnyttjat det än så på lördag bär det av mot Trelleborg och två lejon (tror jag det heter). Jag själv hade ju typ valt St Marcus, Pers krog eller något liknande men men de fick själv välja! Ska bli mysigt iaf=)

Söndag inga planer förutom att vi ska ut och motionera. Känns som att tiden bara springer iväg! Kan inte fatta allt som händer. Barnen har blivit så stora, vi har haft affären 1 år, Vi har varit gifta i snart 4 år, Min älskade vän har snart varit borta i 1 år. Man måste ta till vara på den tiden vi har och försöka att njuta av den!

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0