Mässa på Jylland

Som de flesta har förståt så har det skett en radikal förändring i mitt liv men just nu känner jag inte för att dela med mig av det utan känner att jag vill slicka såren lite först även om det var ett beslut som jag sj har tagit...

Däremot så kan jag berätta lite om vår lilla weekend i Danmark.
Vi har varit på inhouse mässa på Jylland hos Kim Jörgensen. Ett företag som har massor av fina krukor och inredningsdetaljer.
Fredagen började med att Towe hämtade oss på Q8 för att sen köra hela vägen till Jylland. Väldigt trevligt sällskap med många skratt:) När vi kom fram så begav jag och mamma os ner till stan för att SHOPA!!! Älskar att shoppa i Viborg...de har så jävla mycket coola kläder och jag har hittat ett nytt favoritmärke. Desigual...ni måste gå in på nätet och kolla!!! Efter shoppingen gick vi ut för att äta med Towe, Peter, Kaj och Bo. Peter fyllde år så vi fick ju fira honom lite eftersom han inte hade så många år kvar...hihi. Jättegod mat på en Italiensk resturang. Åt gartinerad getost ill förrätt och jag tror att det var bland det godaste jag ätit! Huvudrätt blevoxfile med potatiskaka och massor av olika sorters svamp :) Efterrätt var tre små rätter fast efterrätt lixom...godis var det! Var tillbaka på hotellet vid halv 12 och hoppade genast i säng!

Lördagen var upp tidigt för att äta god frukostbuffe på hotellet. Sen begav vid oss till företaget för att lägga in våra beställningar på alla jul och höst saker. Så mycket fina grejer! Men det är ju inte bara inhandling som sker på detta företag utan även ett stort intag av alkohol intas under dagen och fyllan brukar ha slagit på lagom till lunchen sen har man skitkul resten av dagen. Lagom vid 10 på kvällen begav vi oss till hotellet för att dra vidare ut på stan :) Hade skitkul hela kvällen och dansade massor! Blev ine mer äv ca 1,5 timmes sömn den natten så man var lite sliten under hemresan på söndag...... Tack för en superhelg!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Låter jobbigt, men det är säkert det bästa beslutet!



Men det andra åter ju riktigt skoj! :)

2010-04-12 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0