Påsken

Oj vad denna veckan har gått fort! Har haft massor att göra i butiken och på kvällarna har man varit helt slut så det har inte blivit så mycket bloggande. Jag är iaf supernöjd med påskförsäljningen:)
På fredag em när jag satt här hemma och tog ett gals vin så blev jag dunderförkyld!!! Det bara kom som ett slag i ansiktet utan förvarning....inte alls kul!
Påskafton kämpande jag mig igenom timmarna på jobb för att sen komma hem och ha påskmiddag hemma hos oss. Tror aldrig att jag har varit så dålig när jag har varit "föryld". Som tur var så tog Benny hand om gästerna oh maten då jag satt och sov vid bordet. Lite ohyfsat kanske man jag har inget minne av att jag gjort det!
Det var iaf god mat :)
Tyvärr så blev det inte så mycker sömn då jag hade jättesvårt att få luft samt att Liam inte hade den bästa natten.

Söndag var det meningen att vi skulle åka in till tivolit me barnen men det öste ner så det blev jägersro center en runda. Jag hittade en jättefin kjol som jag blev helförälskad i och köpte :)
Sen bar det av hem för att laga mat pasta med kyckling sås. Blev supergott!
Kvällen avslutades med Bingolotto...det var superkul, överlängesen! Blev ingen vinst för oss men Annika vann en ny lott iaf :)

Har sovit lite bättre inatt men Liam har inte sovit helt inatt heller så det var upp vid halv 5 så han kunde få välling och sen vaknade barnen vid halv 7. Drygt men vad gör man??
Jag och Annika tog barnen och gick ner till byn så att late som vanligt kunde ligga och bara bry sig om sig själv.
När vi kom hem så blev det pannkakor till lunch...mums! Annars så har dagen ändast bestått av kortspel och barnskrik.

Blir en kort arbetsvecka denna veckan då det är tisdag imorgon. Vi har haft stängt söndag och måndag. Sen jobbar jag tis, ons och torsdag sen bär det av mot Jylland! Vi åker på mässa två gånger om året och har superkul. Det ska bli riktigt skönt att få komma bort en helg och bara rå om sig själv!! Inga måsten, krav, man och barn. Bara jag :)

Du kommer aldrig att lära dig, aldrig att förstå!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi kanske ska boka in en tjej helg någonstans och bara njuta! Puss

2010-04-05 @ 21:50:11
URL: http://millassmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0