beslut

Igår var en tuff dag! Jag/vi tog ett beslut som vi nu måste leva utifrån och som vi måste lära oss att leva våra liv runt. Om detta var rätt eller fel kan bara tiden utvisa men just nu känns det som att det var rätt fast jag ser ut som att jag har gått en rond med Tyson! Fast det är ett beslut som jag själv har kommit fram till så gör det ont i hjärtat och det värker. Nu gäller det bara att stötta varann och visa hur mycket vi bryr oss om varandra.

Idag blev jag hemma med Kian, blev inte mycket sömn inatt samt att jag kände inte alls för att ens gå ut idag men tanke på vår underbara snö som vi har fått.
Jag har iaf fått fixa och dona inför loppisen på lördag så nu slipper jag det ikväll.....kan ju vara att jag måste åka ner och snitta ikväll, vi får se hur det blir.

Helgen???
Fredag händer det nog inget vad jag vet än.
Lördag är det loppisen
Söndag=öppen för förslag??

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså, vad var detta för beslut? Låter avgörande!?

2010-12-03 @ 15:49:59
Postat av: Anna

Men kan man vara mer hemlighetsfull?! Vad är detta för beslut?! Puss

2010-12-03 @ 17:30:40
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anonym

ring o beräta för mig !!!!

2011-01-10 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0