2 dagar i rad....

Oj vad helgen springer fort förbi när manär ledig och när man har kul. Känner ju dock att kroppen är lite sliten, man är inte riktigt van vid att hålla igång hela helgen nu för tiden :)

Fredagen var en underbar dag, barnen lät mig sova ända till halv 8. Vi hade en mysig frukost och sen tränade jag medans de byggde pärlplattor. Resten av dagen var bara massa mys och gos.
Påkvällen hade vi bjudit hit en dal vänner för att festa lite. Vi hade riktigt roligt, faktiskt länge sen jag hade så kul! Jag har massor utav roliga foton som jag lägger upp på facebooken i veckan. Fast vid närmre eftertanke så är där en del foton som jag kanske inte borde lägga upp=)
Lagom när alla hade gått hem vid halv 4 tiden så var det dax att hoppa i säng, finns inget som är skönare än att lägga sig i sängen efter en fest när man är riktigt trött.

Lördagen började tidigt, vaknade av att min man kom och var kelsjuk halv 9 på morgonen....tror aldrig att det har hänt innan. Han är en riktig sjusovare!! Sen var det upp och hoppa, gjorde mig iordning och ner till jobb en runda. Halv 2 var jag hos frisören och gjorde ett par små justeringar. Blv helnöjd och Anna gjorde in fin håruppsättning på mig då vi skulle på fest igen.
Det blev bestämt på lördagsnatten att vi  skulle till Jens och Sandra i skurup på inflyttningsfest.
Hade en trevlig kväll, gick lite lugnare till än på fredagen men det känns rätt så skönt idag. Åkte hem vid halv 2 tiden med någon tjej ifrån Malmö. Precis när hon lämnade av oss så började killen i baksättet att spy ner sig själv och hela bilen!!! Sjukt äkligt, tyckte grymt synd om tösen!
När vi kom in gick jag och satte mig vid tvn medans B la sig i sängen....10 min senare kommer han halvspringandes ut och även han behövde att tömma ut magens innehåll. Sen måde han dock bättre och gjorde mig sällskap i soffa.

Vaknade halv 9 i morse igen. Funderar på att åka in en runda på bröllopsmässan för att få lite insperation till vår kommande mässa men orkar jag?? Får ta mig en funderare och återkomma sen......


Förresten glömde ju skriva att jag ska bli moster=)


Kommentarer
Postat av: annika

för det första så så har du blivit äldre :P du e fru o har fått 2 barn..(inte konstigt att man känner sig sliten efter en sådan helg då hehe. För det andra "HUR KAN DU GLÖMMA ATT DU SKA BLI MOSTER IGEN" skäms på dig !! Vi hör en dag när jag kommer hem, ha det så bra pussar o kramar

2010-02-08 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0