Deppig??

Ännu en tråkig dag! Det märks verkligen att det är sportlov...inget folk ute. man sitter och läser tidning efter tidning och hoppas på¨att det ska komma in någon genom dörren. Hade inte skadat om den någon spenderade några tusen=) Som det känns nu hade man ju kunnat låsa dörren och gå hem...har haft 1 kund sen kl 8 imorse!!!!
Kallt och jävligt är det också....känner mig allmänt deppig och negativ idag!
Kan va för att det var en svår dag igår eller så är jag bara deprimerad??

Idag är syster i Trelleborg hos läkaren. Hoppas att allt går bra...vet att det var ett jobbigt beslut för dig!
Hoppas på att ni kommer hem till oss i helgen iaf!

Igår var Lillan hemma hos oss och passade barnen under dagen så att de skulle slippa skola och dagis. Är ju många barn som är hemma då det är sportlov. Barnen hade iaf haft jättekul och jag hjoppas att Lillan tyckte att det var ok iaf. Hon kommer imorgon eftermiddag och ska passa dem igen då vi har 4 årig bröllopsdag imorgon och har ju då som tradition att alltid göra den dagen speciell oavsätt vilken dag i veckan det är. Är ju inte samma sak om man väntar och firar det på lördagen.....Min tur är det iaf att planera i år och jag tror att det blir något lite mindre i år än förra eftersom nästa gång är det 5 år och man vill ju att det ska kännas lite mer storslaget. Vet dock inte riktigt vad vi ska göra än men det kommer väll under dagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Carro

Deprimerad är ett ganska allvarligt tillstånd så det är du säkert inte ! Men man kan fan inte alltid vara glad :) man får acceptera att idag är man inte 100 liksom...och veta att det går över, för det gör det!



fan va jobbig jag låter..

2010-02-24 @ 13:43:37
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja man måste hitta saker som gör en glad och hålla fast vid dem!



Ja du, beight lär det inte bli...det har vi överallt annars så nej...

2010-02-24 @ 15:33:07
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0